SMLUVNÍ DOKUMENTACE Smlouvy, ceníky a podmínky nabízených služeb.
ČASTÉ TECHNICKÉ DOTAZY Nejčastější dotazy týkající se internetu i IP-TV
INTERNET
- Proveďte restart (POZOR, nikoliv reset -> uvede přístroj do továrního nastavení) resp. vypojení všech zařízení (Wi-Fi router, přijímací anténa) od elektrické energie min. na dobu 10 sekund. Následně počkejte cca 1-2 minutu a vyzkoušejte funkčnost připojení.
- Ověření správného zapojení kabeláže, mohlo dojít omylem k vypojení + vizuální kontrola kabeláže, zda-li nedošlo k poškození.
- Pokud se závada objevuje pouze na jednom konkrétním notebooku nebo mobilním zařízení, proveďte restart.
- Zda-li žádná z možností viz výše nepomohla, tak nás neváhejte kontaktovat (nejlépe přímo z přípojného místa a se zapnutým notebookem nebo PC), jsme Vám plně k dispozici, kontakty zde.
V první řadě musíme poznamenat, že zákazníkům předáváme vždy internet po datovém kabelu, který je opatřen koncovkou RJ-45. Čili nejrelevantnějšího výsledku docílíte, když si Váš notebook nebo PC zapojíte přímo za tento kabel, kde Vám internet předáváme.
Rozhodně za relevantní měření rychlosti nelze brát měření skrz Vaši Wi-Fi (bezdrátově) pomocí tabletu nebo mobilního telefonu.
Pro měření rychlosti lze doporučit volně dostupné měřáky, výčtem NetTest, Rychlost.cz.
- Jedná se o vyhrazenou linku, kde je garantovaná rychlost bez agregace s rychlostí až 1 Gbit/s
- Vysoká priorita případných servisních zásahů
- Technické problémy vždy hlásíte přímo technikům, nefungujeme jako „call centrum“.
- Sofistikovaný dohled dostupnosti zařízení, kde je Vám internet předáván
- Vždy využíváme nejlepší dostupnou technologii, jak Vás připojit:
- optická infrastruktura
- mikrovlnný vysokokapacitní spoj realizovaný v bezlicenčním pásmu 10, 17, 24, 60, 70, či 80 GHz, či licencovaném pásmu 11 GHz.
- PtP, či PtMP v pásmu 5 GHz
V případě zájmu nás kontaktujte skrz nezávaznou poptávku zde a připravíme Vám řešení na míru.
Pokud potřebujete mít přístup z internetu do Vaší vnitřní sítě na konkrétní zařízení, ať už se jedná o IP kameru, vzdálenou plochu nebo třeba NAS server, tak se nevyhnete tomu mít alokovaný nějaký vnější port.
Nabízíme směrování portů dle následujících pravidel:
- 10x port (TCP/UDP) v bloku, rozmezí 10.000 – 19.999 směrovaných na zákazníkem uvedenou vnitřní IP
- rozsah 10 portů v bloku určuje společnost M-SOFT
- přístup zvenčí se neprovádí přímo přes sdílenou veřejnou IP adresu, ale přes jedinečné doménové jméno vygenerované z ID zákazníka ve tvaru XXXXXZZZ.pfw.ji.cz (sdílená veřejná IP adresa se může změnit, směrování přes doménové jméno bude zajištěno)
Cena služby:
- 10x port (TCP/UDP) – 20Kč/ měsíc
- + další 10x port (TCP/UDP) – 10Kč/ měsíc
Upozornění:
- zařízení, na které je směrován vnější port je přístupný odkudkoli z internetu, což kromě výhod pro zákazníka přináší výrazně zvýšená rizika útoků a možného zneužití útočníkem zvenčí
- zákazník proto plně odpovídá za zabezpečení takovéhoto svého zařízení a v případě bezpečnostního incidentu, který zneužije zranitelnost zákazníkova zařízení, bude vnější port omezen až do vyřešení zákazníkem a to bez nároku na náhradu
Objednání:
- lze objednat na hotline@m-soft.cz
* minimální doba užívaní služby 3 měsíce
Potřebujete přistupovat do vnitřní sítě např. na firemní server, připojit se do firemní VPN, přistoupit na RDP lokálního počítače, zobrazit lokální WWW stránky, stáhnout data z FTP serveru, přistupovat na lokální mail server, domácí NAS Synology, zobrazit výstup domácí IP kamery, ovládat vytápění či jiné funkce chytrého domu?
Pro přístup k těmto službám budete potřebovat vyhrazenou veřejnou IP adresu, která Vám z naší strany bude přidělena formou routovaného subnetu s adresací na Vaše hraniční zařízení (router).
Nabízíme varianty viz níže:
- 2 – adresní subnet /31 (tzv. P2P) – 100Kč/měsíc bez DPH (přímé propojení bod-bod – pozor, tuto cenově nejvýhodnější variantu nepodporuje každé zařízení -> ověřte si kompatibilitu na Vašem routeru)
- 4 – adresní subnet /30 – 200 Kč/měsíc bez DPH (standardní řešení)
- 8 – adresní subnet /29 – 400Kč/měsíc bez DPH
Upozornění:
- zařízení s veřejnou IP adresou je dostupné odkudkoli z Internetu což kromě výhod pro zákazníka přináší výrazně zvýšená rizika útoků a možného zneužití útočníkem zvenčí
- zákazník proto plně odpovídá za zabezpečení takovéhoto svého zařízení a v případě bezpečnostního incidentu, který zneužije zranitelnost zákazníkova zařízení, bude linka omezena až do vyřešení zákazníkem a to bez nároku na náhradu
* minimální doba využívání služby je 3 měsíce
INTERNETOVÁ TELEVIZE - Sledování TV
- V první řadě je nutné zkontrolovat internetovou konektivitu na jiném zařízení než TV/STB (Set-top box), příkladem notebook, mobilní telefon atd.
- Restart TV/STB (Set-top box) resp. vypnutí na dobu 10 sekund z elektrické energie.
- Kontrola kabeláže, zda-li nedošlo nevědomky k odpojení.
- Volejte naši technickou podporu, více v kontaktech.
Stáhněte si Návod v příloze a postupujte podle jednotlivých kroků.
Stáhněte si Návod v příloze a postupujte podle jednotlivých kroků.
MÁTE JIŽ VYBRÁN INTERNETOVÝ TARIF?
Přejděte přímo na nezávaznou objednávku.